Az ABT saját fejlesztésű cafeteria szoftvere rugalmasan alkalmazkodik a Ön cégénél található cafeteria juttatási rendszerhez és a folyamatosan változó törvényi szabályozáshoz is.
Rendszer előnyök
Beruházás nélkül
Kedvező árú szoftverünket havi vagy éves előfizetői díj ellenében használhatja, nincs szükség drága licenszek megvásárlására, továbbá tárhely biztosítására sem.
Naprakész
A rendszert könnyű hozzáigazítani az adójogszabályok (akár évközi) változásához.
Rugalmasan változtatható elemek
A cég egyedi igényeihez rugalmasan hozzáilleszthető. A szokásos elemek mellett egyéni elemeket is lehet rögzíteni, valamint képes a szoftver havi, negyedéves, éves keret, továbbá bruttó vagy nettó keretösszeg kezelésére.
Hasznos riportok, kitárolások
A rendszer áttekinthető excel riportokat és bizonyos bérprogramokba importálható adatállományokat is készít
Könnyen kezelhető
Munkavállalói és munkáltatói visszajelzéseink is alátámasztják a könnyű kezelhetőséget. A rendszer nem igényel hosszú betanulást, rövid idő alatt használatba vehető.Felelősségvállalás
Az általunk elvégzett munkáért vállaljuk a felelősséget. Erre garanciát jelent 50 millió forintos alaptőkénk és 100 millió forintos szakmai felelősségbiztosításunk. Cafeteria szoftverünk zavartalan működéséért is szerződésben vállaljuk a felelősséget.
Tekintse meg szoftver bemutató videónkat!
Az ABT Treuhand csoport komplex támogatást kínál adótanácsadás, könyvelés, könyvvizsgálat, bérszámfejtés, valamint kockázatmenedzsment területeken egyaránt.
Az Ön személyes kapcsolattartója: