Cafeteria-szoftver és adminisztráció

Az ABT saját fejlesztésű cafeteria szoftvere rugalmasan alkalmazkodik a Ön cégénél található cafeteria juttatási rendszerhez és a folyamatosan változó törvényi szabályozáshoz is.

Rendszer előnyök

Beruházás nélkül

Kedvező árú szoftverünket havi vagy éves előfizetői díj ellenében használhatja, nincs szükség drága licenszek megvásárlására, továbbá tárhely biztosítására sem.

Naprakész

A rendszert könnyű hozzáigazítani az adójogszabályok (akár évközi) változásához.

Rugalmasan változtatható elemek

A cég egyedi igényeihez rugalmasan hozzáilleszthető. A szokásos elemek mellett egyéni elemeket is lehet rögzíteni, valamint képes a szoftver havi, negyedéves, éves keret, továbbá bruttó vagy nettó keretösszeg kezelésére.

Hasznos riportok, kitárolások

A rendszer áttekinthető excel riportokat és bizonyos bérprogramokba importálható adatállományokat is készít

Könnyen kezelhető

Munkavállalói és munkáltatói visszajelzéseink is alátámasztják a könnyű kezelhetőséget. A rendszer nem igényel hosszú betanulást, rövid idő alatt használatba vehető.Felelősségvállalás

Az általunk elvégzett munkáért vállaljuk a felelősséget. Erre garanciát jelent 50 millió forintos alaptőkénk és 100 millió forintos szakmai felelősségbiztosításunk. Cafeteria szoftverünk zavartalan működéséért is szerződésben vállaljuk a felelősséget.

Tekintse meg szoftver bemutató videónkat!

Az ABT Treuhand csoport komplex támogatást kínál adótanácsadás, könyvelés, könyvvizsgálat, bérszámfejtés, valamint kockázatmenedzsment területeken egyaránt.

Forduljon hozzánk bizalommal!

Az Ön személyes kapcsolattartója:

Fazekas Edina

partner, bérszámfejtési szolgáltatások

Kapcsolatfelvétel

Fazekas Edina

partner, bérszámfejtési szolgáltatások

  • A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.
  • Javasoljuk a telefonszám megadását a könnyebb előzetes egyeztetés érdekében.

Konzultáció időpontra javaslat: